BERITA BAIK KEPADA PEMEGANG BIG PREPAID MASTERCARD AIR ASIA!

Imej
JANGAN LEPASKAN PELUANG!  Kini bayaran balik pinjaman PTPTN, deposit SSPN- i . dan SSPN- i .  Plus  boleh dibuat menggunakan Big Prepaid Mastercard Air Asia dan anda  BERPELUANG MEMENANGI  100,000 Big Point Air Asia (bersamaan 3 tiket penerbangan pergi balik ke Hong Kong). Peraduan akan berakhir pada 31 Ogos 2017. KAEDAH BAYARAN: ONLINE      1. Bayaran balik pinjaman dan deposit SSPN- i      2. Buat bayaran secara online menggunakan Big Prepaid Mastercard (Virtual & Plastic) Air Asia di          https://sspniplusonline.ptptn. gov.my/sspniplusonline/ Default.aspx  atau          http://www.ptptn.gov.my/kad_ kredit.html . KAUNTER      1. Bayaran balik pinjaman, deposit SSPN- i  dan SSPN- i plus      2. Buat bayaran menggunakan Big Prepaid Mastercard (Plastic) Air Asia melalui edc terminal di          kaunter PTPTN. Dapatkan Big Prepaid MasterCard Air Asia Anda di  www.bigprepaid.com Untuk maklumat lanjut, layari portal rasmi PTPTN di  http://www.ptptn.go

Kisah Laki Bini - Hamka


Buku Kisah Laki Bini ni sebenarnya bini aku yg beli. Dia baca kata best. Tapi aku buat tak tau ja sebab masa tu aku lebih suka buku bisness tapi tak habis baca pun haha. Aku tak ingat sejak bila buku ni dibeli. Tapi 2,3 hari lepas, aku terpegang sebab semangat nak habiskan sebulan satu buku. Ini buku ke-3 aku baca bulan April 2017. Lagi 2 buku yang dah habis baca.. buku emas & buku berkat. Aku tak ingat sapa penulis.. nanti la aku belek balik.

Mula baca aku dah cebik. Apa dia ni.. dok tulis celaka & mengata orang ja. Tak pa, baca lagi nak tgk dia ni kemaih mana. Habis satu bab ke satu bab. Then satu bab lagi. Amboi, tak boleh nak berhenti haih... bila dia & keluarga dah mula perjalanan dari Terengganu ke KL aku lagi nak tau apa kisah seterusnya. Oitt.. tak boleh berhenti baca ni.... Argh sudah.. penulis dah berjaya buat aku masuk dalam buku pulak!!.. Dari satu kisah ke satu kisah hanya dalam satu perjalanan dengan satu tujuan. Tapi banyak pula cerita.

Eh. buku belum habis baca lagi tapi aku dah tulis review di blog!.. haa maknanya mmg terbaik buku ni. Hampa yang belum baca kena cari & baca. Bukan beli letak di rak mcm aku dulu. Walaupun aku tak kenai sapa penulis ni, apa yg aku nak kata.. buku ni mmg best. Lepas ni nak cari buku dia yang lain pulak.

Sekian.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Makanan kucing Vita Cat

Anda berniaga online? Anda patut guna ini...

Fazura x Adrianna Yariqa